viernes, 28 de octubre de 2011

A good feeling, FLO RIDA.

Començo avui una entrada en el bloc fent algo diferent, que no sigui penjar-vos un video d'algun èxit nou i ja està.
Avui us explicaré qui és Tramar Dillard i també us penjaré alguns dels seus millors èxits.


Bé doncs, Tramar Dillard és un raper afroamericà, més conegut pel nom artístic Flo Rida.
La seva trajectòria musical va començar amb un grup anomenat Live Crew. Que més tard, van buscar algun segell discogràfic que els agafés, però van ser rebutjats.
LLavors es va graduar a l'Universitat de Las Vegas durant dos anys, i després va tornar al món de la música. Va remuntar la seva carrera musical i al 2008 va fer el seu primer disc 'Mail on Sunday', que va sortir en seu primer èxit Low, amb la col·laboració de T-Pain (el podreu escoltar més a baix).
Després de l'èxit que havia tingut el seu primer disc, en va fer un altre l'any 2009 titulat 'R.O.O.T.S', del qual surt un altre major èxit, Right Round (que també el podreu escoltar més cap a baix).
Després d'haver triunfat tant, va seguir pujant cada cop més fins que al 2010, va aparèixer amb David Guetta amb la cançó Club can't handle me (utilitzada com a cançó del lipdub de la meva escola).

A mi, personalment m'agrada molt aquest artista perquè ha fet moltes altres cançons que crec que valen molt i perquè cada cop que les escolto, m'agraden tant que m'oblido de les coses i em centro en escoltar aquella música i en les sensacions que em provoca i ja està.


Low - Flo Rida ft. T-Pain


Right Round - Flo Rida


Club can't handle me - Flo Rida ft. David Guetta



I ara us deixo dos dels nous èxits que m'agraden molt, i espero que a vosaltres també us agradin!

Who dat girl - Flo Rida ft. Akon 



Good Feeling - Flo Rida
 


2 comentarios:

  1. M'agrada aquest bloc, en primer lloc per que a mi m'encanta la música i tot el que estigui relacionat amb ella, els videos, les imatges i els temes que hi publiques en el bloc. També dir-te que el grup que has publicat FLORIDA m'agrada.

    ResponderEliminar