martes, 15 de noviembre de 2011

Primers passos pel projecte creatiu

QUESTIONARI

1. Sobre què/qui estàs fent la recerca al teu bloc? Sobre la música i els videoclips actuals, basant-me sobretot en l'emisora FlaixFm.


2. Perquè creus que pot considerar-se art? Doncs perquè és una cosa que m'apassiona i que està al meu dia a dia.

3. Què faràs com a projecte creatiu? Explica-ho detalladament. He pensat fer un videoclip amb alguns nous èxits musicals, no sé encara quins, però hi surtirem jo i unes persones més ballant i fent una coerografia.


4. Quines tècniques i/o materials et fan falta? La càmera de fotos es escencial, l'ordinador per editar el video i editar les cançons (ficaré diferents trossos de cançons i les tallaré amb el moviemaker i ficare transicions, etc) i pot ser que fagi algunes cartolines amb alguna cosa escrita per incluir-les en el videoclip.


5. Necessites que algú t'ajudi? Qui? Sí, amigues meves per surtir ballant al video.


6. Quin títol tindrà la nova creació? Encara no ho tinc pensat, però pensaré en algun títol propi que sigui creatiu.

7. Podràs portar la teva creació a l'exposició oral? Sí, però grabat en un pendrive perquè tots ho pugueu veure.


8. Com registraràs el procés? En video o fotografia? En un video. Però també faré algunes fotos per mostrar-vos el procés que he seguit i algunes tomes falses.


9. Quan creus que tardaràs en fer-ho? Dos o tres setmanes depen de si ens coordinem bé amb els passos i de la durada de les cançons.

10. Quins dies ho faràs? Els dimarts i dijous al cole, perquè com que em quedo a volei, així tenim una hora per fer-ho al pati de l'escola. Si fa falta quedariem algun cap de setmana.

11. Pots fer alguna part del projecte a l'escola? Seleccionar les cançons que ficaré en el videoclip i pensar els passos que faré, no garie difícils i intentar copiar alguns trets del videoclip triat.

    5 comentarios:

    1. Primer et voldria parlar de la presentació del teu bloc, és un bloc simple i això fa que sigui entenedor,li has donat un aire "fashion" amb aquest lila fort.
      Sobre el teu projecte creatiu penso que pot estar molt bé i també és molt original, ja que fer un videoclip artesanal requereix esforç i imaginació.
      Tinc ganes de veure'l en la teva exposició oral.

      ResponderEliminar
    2. Crec que el teu projecte creatiu està molt bé ja que té molta relació amb el teu tema a més a més crec que és molt original.

      ResponderEliminar
    3. sembla que tens força èxit Alicia, a veure que fas! ;)

      ResponderEliminar
    4. M'agrada la idea ja t'ho vaig dir! compta amb mi per fer-ho!

      ResponderEliminar